Assembled: The Making of Guardians of the Galaxy Vol. 3
Bli med den visjonære regissøren James Gunn og superstjerner som Chris Pratt og Zoe Saldaña idet de forteller hvordan "Guardians of the Galaxy Vol. 3" ble uttenkt, utformet og levert til verden. Og stå sammen med skuespillere og medarbeidere i de rørende siste øyeblikkene av innspillingen idet de tar farvel med hverandre og avslutter dette kapittelet i sagaen om Peter Quill og hans likandes gjeng med utskudd-krigere.
Bli med den visjonære regissøren James Gunn og superstjerner som Chris Pratt og Zoe Saldaña idet de forteller hvordan "Guardians of the Galaxy Vol. 3" ble uttenkt, utformet og levert til verden. Utforsk de enorme og svært detaljerte settene som ble bygd for dette storslåtte romeventyret. Se tilblivelsen av merkelige romvesener som det kryr av i filmen. Tilbring tid med Bradley Cooper i opptaksstudio mens han levendegjør Rocket med sin ikoniske stemme. Og stå sammen med skuespillere og medarbeidere i de rørende siste øyeblikkene av innspillingen idet de tar farvel med hverandre og avslutter dette kapittelet i sagaen om Peter Quill og hans likandes gjeng med utskudd-krigere. Alt dette og mer i "Assembled: The Making of Guardians of the Galaxy Vol. 3."