South America's Weirdest Animals
South America's Weirdest går dypt i den søramerikanske villmarka for å utforske det sære, det pussige, det eksentriske og det virkelig bisarre. Landskapet her er helt unikt.
Sør-Amerika er et kontinent med ekstreme variasjoner, der man finner flere hundre tusen kvadratkilometer med skog, sletter og fjell. Det er tøft å overleve her. Men når utfordringene står i kø, fører det til utviklingen av noen merkelige skapninger. Tusenvis av år med evolusjon har skapt flere mutanter. Her kan man forvente seg det uventede, og det spesielle er det normale.