Walk with me
Soldat Thomas ble kritisk skadet i Afghanistan og sendes hjem. Bitter, men bestemt på å komme tilbake i tjeneste, kjemper han seg gjennom rehabilitering mens kjæresten Nina prøver å støtte ham så godt hun kan. En dag møter Thomas ballettdanseren Sofie som raskt forstår at Thomas trenger hjelp hvis han skal nå målet sitt.
Soldat Thomas ble kritisk skadet i Afghanistan og sendes hjem. Bitter, men bestemt på å komme tilbake i tjeneste, kjemper han seg gjennom rehabilitering mens kjæresten Nina prøver å støtte ham så godt hun kan. En dag møter Thomas ballettdanseren Sofie som raskt forstår at Thomas trenger hjelp hvis han skal nå målet sitt. Thomas er ikke begeistret for Sofies tilbud med en gang, men han forstår at det er nødvendig og går til slutt med på det. Treningen virker og Thomas utvikler seg, og med hvert skritt blir han gladere, men ved siden av dette vokser hans tiltrekning mot Sofie.