Dyreredning i jungelen
En gruppe naturvernere og veterinærer er på oppdrag for å redde dyr i nød og hjelper Indias befolkning og dyr og eksistere sammen i harmoni.
India er blant landene med størst biologisk mangfold. Det er hjem for elefanter, tigre, leoparder og bjørner, men har også 1,3 milliarder menneser som konkurerer mot de ville dyrene om levested. En dedikert gruppe naturvernere og veterinærer er på oppdrag for å redde dyr i nød og å finne en måte Indias befolkning og dyrelivet kan eksistere sammen i harmoni.