I denne stand-up spesialen utforsker Roy Wood Jr. hvordan mangel på kontakt har sendt samfunnet på vei nedenom og hjem og inn i en kultur full av våpen, uhøflige ansatte, og. selvutsjekkingskasser. Og hvorfor noen av oss heller vil være alene enn å ha kontakt med andre.