Room Taken
Isaac er ny i Irland og desperat etter et sted å bo. Han flytter i hemmelighet inn hos en eldre, blind kvinne, og de to knytter et helt spesielt bånd.
Isaac er ny i Irland og en av stadig flere hjemløse. På en kafé møter han den eldre, blinde kvinnen Victoria. Han leverer tilbake vesken hun har glemt, og i desperat behov for tak over hodet, sniker han seg inn i huset hennes og blir boende – uten at hun vet det. Nå starter en nervepirrende tilværelse der Isaac må leve i skjul for en kvinne som kun opplever verden gjennom lyd. Etter hvert oppstår det et uventet bånd mellom de to.