Assembled: The Making of The Marvels
Ta en intergalaktisk tur med skuespillere og medarbeidere på "The Marvels". De forteller om sine opplevelser mens de laget denne rare og vidunderlige filmen. Gå inn i produksjonsavdelingene og oppdag hvordan de skapte komplekse kampscener, utallige utenomjordiske livsformer og noen av de mest forseggjorte settene noensinne. Fra dansefester til kattungedager, skuespillere og medarbeidere fikk en uforglemmelig opplevelse. Oppdag alt mens du fordyper deg i "Assembled: The Making of The Marvels".