Free Guy
En bankkasserer oppdager at han er bakgrunnsspiller i et åpen-verden-dataspill og bestemmer seg for å bli helt i sin egen historie. I en verden uten grenser vil han redde verdenen sin på sin egen måte før det er for sent.