Når femten år gamle David oppdager at han har måneder igjen å leve, blir han gitt ett ønske av veldedighetsorganisasjonen Dreamscape. David ønsker imidlertid ikke å dra til Disneyland eller møte en berømt fotballspiller. Det han virkelig ønsker seg er en time alene med en naken kvinne.