Sadie Sparks
Sadie er en overnaturlig situasjonskomedie om det perfekte, men pussige paret, Sadie, som er en tenårings-trollkvinne-lærling, og Gilbert, en grinete magisk kanin som blir sendt for å veilede henne. Sammen er de magiske!