Amazones
Fire kvinner fra Breda-Noord er lei av sine fattige liv. Kvinnene tar saken i egne hender og raner en bank i nærheten. Til deres overraskelse slipper de lett unna. Livet deres forblir imidlertid ikke problemfritt ettersom politiet gradvis avdekker mer om ranerne. Etter hvert som trykket øker, bestemmer de seg for å gjennomføre sitt siste ran.