Daredevil: Born Again
Ordfører Wilson Fisk holder New York City i et jerngrep mens han jakter på offentlig fiende nummer én, borgerverneren fra Hell's Kitchen kjent som Daredevil. Men bak hornmasken vil Matt Murdock prøve å kjempe imot fra skyggene for å knuse Kingpins korrupte imperium og redde hjemmet sitt. Kjemp imot. Gjør opprør. Gjenoppbygg.