Olafs frosne eventyr
Olaf og Sven legger ut på et oppdrag for å hente hjem kongerikets juletradisjoner og redde julen for Anna og Elsa.
Det er den første julen siden portene åpnet igjen og Anna og Elsa holder en feiring for hele Arendell. Når byfolket plutselig drar tidlig for å feire sine egne tradisjoner, innser søstrene at de ikke har egne familietradisjoner. Så Olaf drar ut for å gjennomsøke kongeriket etter de beste tradisjonene og redde julen til vennene sine.