Eunsoo ble spurt om å skrive sangtekst til en sang av en kjent komponist. Hun ble avvist fordi hennes sangtekst manglet følelsen av ensidig kjærlighet. En dag fant Ensoo ut at Sunwoo var forelsket i noen. Hun spurte Sunwoo om å hjelpe henne med sangteksten mens han bodde hos henne. Hvem er Sunwoo forelsket i? Når begynte deres historie?