Donald Ducks grådige fetter, Guffen Gås, kommer på besøk og spiser ham praktisk talt ut av hus og hjem. Når den direkte tilnærmingen for å bli kvitt sin glupske husgjest feiler, tar Donald desperate tiltak for å få flyttet på ham.