A Teacher
Utforsker kompleksiteten, konsekvensene og ettervirkningen av et voldsomt forhold mellom en ung kvinnelig lærer og hennes mannlige student på high school. Den permanente skaden som er igjen i kjølvannet blir umulig å ignorere.