Secret Chef
Fra ansvarlig produsent David Chang kommer en radikal tvist på en matlagingskonkurranse når kokker bor i fullstendig isolasjon og anonymt rangerer hverandres mat via en serie med blinde smakstester. Med identitetene deres dekket vil alt være skjult, bortsett fra den ene tingen som betyr mest… maten.