Flicka
En 14 år gammel jente trosser sin strenge far og kvegfarm-eier og blir venn med en villhest. Med hjelp fra sin eldre bror prøver hun å kjøpe hesten fra en rodeoeier ved å vinne et hesteløp med villhester, for så å nesten miste hoppa igjen når de blir angrepet av en fjelløve en stormfull natt.