Baby Sharks
Babyhaier er søte, men de må vokse opp raskt. Vær vitne til den sårbare siden av disse topp-rovdyrene når de lærer å navigere en farlig verden.
Selv de største, raskeste og mest voldsomme rovdyr starter … som en baby. Babyhaier er søte, men de må vokse opp raskt. Fordi ut av mer enn 500 haiarter, holder ikke én forelder seg rundt for å oppdra dem. Haier kan finnes i alle hav på planeten og har utviklet ekstraordinære forskjellige måter å bære sine unge og føde – og for babyhaier … å blomstre.