I Think I Love My Wife
En gift mann (Chris Rock) som dagdrømmer om andre kvinner, får satt sin vilje og moral på prøve da han får besøk av sin gamle venns tidligere elskerinne. Et morsomt og tankevekkende blikk på ekteskap og relasjoners gleder og sorger.
Richard Cooper (Chris Rock) er en vellykket investor med en vakker, intelligent kone og to nydelige barn. Han ser ut til å ha alt. Men mellom daglig pendling til New York City, endeløse forretningsmøter, bleier og barne-TV er det bare én ting Richards tenker på: kvinner.