Min Beste Venns Bryllop
En livlig romantisk komedie som byr på noe vilt, noe nytt, noe rørende og noe hysterisk morsomt. Roberts briljerer som den bindingsredde Jules Potter, som motvillig innser at hun er forelsket i bestevennen sin, Michael. Det er bare én hake: Han skal gifte seg med en annen.