The Girl Next Door
Atten år gamle Matthew Kidman (Emile Hirsch) er en kjedelig overyter som aldri virkelig har levd livet... til han faller for sin nye nabo, den vakre og tilsynelatende uskyldige Danielle (Elisha Cuthbert). Når Matthew oppdager at denne perfekte "nabojenta" er en tidligere pornostjerne, begynner han å miste kontrollen på sin trygge eksistens. Danielle hjelper til slutt Matthew med å komme ut av skallet og å oppdage at man iblant må risikere alt for personen man elsker.