Uncle Samsik
Onkel Samsik kan sørge for tre måltider om dagen, selv under krigen, mens eneren Kim San drømmer om å endre verden. Kan onkel Samsik virkelig oppfylle Kim Sans ambisiøse plan, slik han hevder?