Queenie
Queenie Jenkins er en 25-år gammel jamaikansk-britisk kvinne som bor i Sør-London, der hun takler to kulturer og ikke passer helt inn i noen av dem. Etter et rotete brudd med den langvarige kjæresten sin, søker Queenie trøst på alle de gale stedene og begynner å innse at hun må takle fortiden direkte før hun kan bygge seg opp igjen. Serien er basert på Candice Carty-Williams’ bestselgende roman.