The Captain
«The Captain» er en fengslende fortelling som avslører mannen bak ikonet – Derek Jeter. I en tid med stor endring i New York City, returnerte Derek Jeters ankomst New York Yankees, et kjempende profesjonelt lag, til sin tradisjonelle plass blant baseball-eliten. Mens Derek formet en Hall of Fame-verdig karriere, formet hans andre hjem ham som mann. Dereks dedikasjon til å vinne krevde et personlig offer som forhindret fans så vel som hatere fra å lære om mannen i stripene.