Queenmaker: The Making of an It Girl
På høyden av NYCs æra med kvinnelige arvinger infiltrerte en anonym blogger Manhattans elite, og brakte sosietetsberømthet til nye høyder. Når nettstedets skaper ble avslørt, var mesterhjernen ikke hva noen forventet.