The Village
Et isolert, sammensveiset samfunn lever i stadig frykt for en ondskap som bor i skogen rett utenfor den lille landsbyen deres. Ingen tør å bevege seg ut i skogen…helt til en landsbyboer våger å møte det ukjente.