Dyr og naturDokumentarserie
Den aller første skrekk-naturserien fra produsentene av "The Walking Dead", viser skrekk fra naturen når solen går ned.
På natten yrer det av liv i Den arabiske ørken med dyr som har tilpasset seg dette ekstreme miljøet.