Sky Sharks
Droner avslører at noen haier bor nærmere kysten enn vi kanskje vil forestille oss. Det er på tide å sjekke hvem som svømmer bak deg!
Hvis du går ned til stranden i dag, kan du få en stor overraskelse! Droner revolusjonerer alt vi trodde vi visste om haier. Og den største overraskelsen? At mange haier bor nærmere kysten enn vi kanskje kunne tenke oss. Det er på tide å se hva som er bak deg. Havets øverste rovdyr kan være mye nærmere enn du tror!