The Making of Loki
Marvel Studios Assembled: Loki avslører hvordan en serie med utgangspunkt i Marvel filmunivers' største skøyer ble laget. Tom Hiddleston forteller, og vi reflekterer rundt den utrolige elleve år lange reisen for både skuespilleren og rollefiguren. Vi får fascinerende innsikt fra regissør Kate Herron, besetningen hennes og hele filmskaperteamet som hoppet rett uti det og bygget den slående verdenen i Loki.