Simply Irresistible
En varehussjef prøver å unngå å bli forelsket i en ung kvinne, som han mener har fått magiske evner etter å ha arvet en restaurant.
Den vakre restauranteieren Amanda Shelton (Sarah Michelle Gellar) faller pladask for den kjekke, hardtarbeidende direktøren Tom Bartlett (Sean Patrick Flanery). Dessverre er Tom for opptatt til å innse at han har møtt drømmejenta – helt til Amanda kaster en fristende trolldom over ham!