Secrets & Sisterhood: The Sozahdahs
Rå, ekte og full av sjokkerende avsløringer, denne nye serien uten skript følger 10 muslimsk-amerikanske søstre hvis tro og bånd settes på den ultimate prøven når de prøver å navigere kulturelle forventninger, karrierene sine og kjærligheten i Los Angeles. Regel nummer 1 som Sozahdah-søstrene sverger ved er "familie over alt annet". Men hva skjer når hemmelighetene disse søstrene holder hellig blir avslørt og TV-showet de trodde ville bringe dem sammen truer med å rive dem fra hverandre?