2000-tallets største tragedier
Mens det etterlengtede tusenårsskiftet nærmet seg, kunne få ha forutsett at 2000-årene skulle være så fylt med tragedie.
Mens det etterlengtede tusenårsskiftet nærmet seg, kunne få ha forutsett at 2000-årene skulle være så fylt med tragedie. Mens Verdensveven ga nyheter og informasjon til folket, ga en tilsynelatende endeløs serie med sjokkerende katastrofer på en enorm skala etterklang i verden, fra ødeleggelsen av Twin Towers i 2001, og den asiatiske tsunamien i 2004, til Michael Jacksons død i 2009.