Drive with Swizz Beatz
For de som har slitt i motbør gjennom livet, en konstant, pågående kamp mot systemisk rasisme og et fast økonomi-system, handler alt ved livet om driv. Om viljen til å lykkes til tross for oddsene. Ingen steder er dette mer tydelig enn i den vilt oppfinnsomme og lidenskapelige verdenen som er farget bilkultur, der entusiaster viser frem svært forskjellige kjøretøy i en visning ikke bare av bilglød, men også av sin egen personlige suksess. I hver episode av Black Drive, vil hiphop-legende og bilsamler Swizz Beatz besøke et distinkt bilelskende område, der han sammen med en lokal aktivist vil utforske områdets fargede bilkultur og til slutt bringe sammen to ellers atskilte bilklubber over en delt kjærlighet for alt som har med bil å gjøre og en verdsettelse for å kollektivt overkomme oddsen kun gjennom driv.