Farlig skjønnhet
Nektet et liv med sin ekte kjærlighet stiger en kurtisanes datter på 1500-tallet i Venezia til toppen av sin mors yrke. Elskeren hennes distraherer seg selv med krig og politikk inntil den gamle tiltrekningen overvelder ham. Basert på en sann historie, dette er en historie om elskere som er i stand til å takle alt annet enn tapet av hverandre.