Farväl Falkenberg
Det er den siste sommeren i Falkenberg. Fremtiden venter for fem barndomsvenner som begynner å bli unge menn, men ikke alle kommer til å få bli med videre.
Det er den siste sommeren i Falkenberg. Fremtiden venter for fem barndomsvenner som begynner å bli unge menn, men ikke alle vil være der for å se den. En film om vennskap, minner og et siste farvel til den lille byen ved havet.