Tilsammans
Året er 1975 i Sverige. Elisabeth har fått nok av sin voldelige mann, pakker sekken og flytter med barna til sin bror som bor i et frilynt kollektiv.
Året er 1975 i Sverige. Husmoren Elisabeth har fått nok av sin voldelige mann, pakker sekken og flytter med barna til sin bror, Göran. Han bor i et frilynt kollektiv med liberale mennesker som diskuterer politikk, har fri sex, dyrker grønnsaker og drikker masse rødvin.