Cesar Millan: Den sanne historien
Følg Cesar Millans reise fra fattig ulovlig innvandrer til hundetrenerkjendis til internasjonal superstjerne. Bli med Cesar mens han begir seg ut på sin verdensturné, spiller inn sin nye TV-serie i Spania, og leder tusenvis av hunder og eiere på en flokktur i Washington, DC.