Mission: Impossible - Fallout
Ethan Hunt (Tom Cruise) velger å redde teamet fremfor å fullføre et oppdrag, noe som gjør at stjålet plutonium havner i gale hender. Nå må han samarbeide med en hardtslående CIA-agent (Henry Cavill) i et kappløp mot tiden for hindre en atomtrussel.
På et oppdrag for å gjenvinne stjålet plutonium velger Ethan Hunt (Tom Cruise) å redde teamet framfor å fullføre. Kjernefysiske våpen havner hos et dødelig nettverk av agenter som vil tilintetgjøre sivilisasjonen. Verden står i fare, og Ethan og IMF-teamet (Simon Pegg, Ving Rhames, Rebecca Ferguson) må gå sammen med en CIA-agent (Henry Cavill) i et kappløp med tida for å hindre en katastrofe. Det har aldri eksistert en trussel mer destruktiv, stunts så overveldende eller et oppdrag så umulig!