Baby Daddy
Baby Daddy følger Ben, en mann tidlig i 20-årene, i tillegg til kompisen Tucker og broren Danny. Livene deres blir snudd på hodet når de kommer hjem og finner et spedbarn ved døra si, som ble forlatt der av en av Bens ekskjærester.