State of The Union
På en pub følger vi Louise og Tom før deres ukentlige terapiøkter. Det nylig fraseparerte paret forbereder sitt første møte med terapeuten sin, mens det gradvis avsløres hva som har forårsaket problemene i forholdet deres: en affære.
På en pub følger vi Louise og Tom før deres ukentlige terapiøkter. Det nylig fraseparerte paret tar noen drinker og forbereder seg på sitt første møte med terapeuten sin, mens det gradvis avsløres hva som har forårsaket problemene i forholdet deres: en affære. For hver episode settes puslespillbitene sammen og man ser hvordan livene deres var, hva som førte dem sammen og hva som rev dem fra hverandre. Tom og Louise krangler og beskyldningene hagler, men så dukker det plutselig opp en ny energi i forholdet deres. Kan disse stjålne øyeblikkene hjelpe dem å finne tilbake til der de engang var?