Taste the Nation with Padma Lakshmi
I Taste the Nation tar den prisbelønte kokebokforfatteren, programlederen og sjefsprodusenten Padma Lakshmi seerne med på en reise gjennom USA. Hun utforsker den rike og mangfoldige matkulturen til ulike immigrantgrupper, og oppsøker menneskene som har hatt stor innflytelse på det moderne amerikanske kjøkken.
I Taste the Nation tar den prisbelønte kokebokforfatteren, programlederen og sjefsprodusenten Padma Lakshmi seerne med på en reise gjennom USA. Hun utforsker den rike og mangfoldige matkulturen til ulike immigrantgrupper, og oppsøker menneskene som har hatt stor innflytelse på det moderne amerikanske kjøkken. Padma bryter brød med amerikanere over hele landet, fra urinnvånere til nyankomne immigranter, for å finne røttene til og forholdet mellom amerikansk mat, samfunn og historie, og får høre fortellinger som utfordrer synet på identitet, tilhørighet og hva det betyr å være amerikansk.