Street Kings
Når bevis impliserer en veteran-politimann fra LAPD i henrettelsen av en offiserskollega, blir han tvunget til å gå opp mot politikulturen han har vært en del av hele karrieren sin.
En hensynsløs, men prinsippfast detektiv oppdager at hans karismatiske mentor har lurt politimenn, og ham – for å beskytte byttet sitt og utpressing av overordnede. Detektivens naive, men forpliktede partner er fordømt, og en etterforskning av en rettskaffen IA-offiser har overraskende konsekvenser.