Doctor Lawyer
Doctor Lawyer forteller den hjertevarmende historien om en genial kirurg som blir advokat som spesialiserer seg i medisinske forbrytelser etter å ha mistet en pasient på grunn av kirurgisk uaktsomhet. Rensende og spennende, dette medisinske og juridisk dramaet maler rettssalen som en operasjonssal, der et liv kan ta slutt eller bli gitt en ny start.