Donna Hay Christmas
I sin nye serie, Donna Hay Jul, viser Donnay Hay oss hvordan vi lager en spektakulær høytidsfeiring, fordelt på fire episoder. Fra nytolkninger av festmiddager som den ultimate glaserte skinken, til populære desserter som pavlovaen hennes, deler Donna sine beste tips for å lage din helt egen julemagi.
I sin nye serie, Donna Hay Jul, deler Donna Hay sine favoritttips og -triks for den ultimate høytidsfeiringen, fordelt på fire episoder. Fra den ultimate glaserte skinken til en imponerende pavlova, viser Donna oss hvordan vi kan få mest mulig tid sammen med familien ved å bruke hennes beste tips til styling og tidsbesparelse. Deilige gaver, en vri på nostalgiske klassikere og nye utfordrere til dine favoritter i høytiden samles på et sted for å skape en julefeiring som du aldri har sett før.