Starstruck
Den kjekke, unge popstjernen Christopher Wilde har berømmelse, rikdom og en Hollywood-film med stort budsjett i vente. Men etter et tilfeldig møte med Jessica Olson, en jordnær jente fra Midtvesten, må han velge om han vil følge hjertet eller gjøre det som er best for karrieren. Kommer Christopher til å la ambisjonene bestemme?