Confetti
Si ja til denne morsomme fiktive dokumentaren om en trio sprø par som lover å vinne den ettertraktede magasintittelen Årets mest originale bryllup.
Si ja til denne morsomme fiktive dokumentaren om en trio sprø par som lover å vinne den ettertraktede tittelen Årets mest originale bryllup. De duellerende duoene inkluderer den umusikalske Matt (Martin Freeman) og Sam (Jessica Stevenson) som har Hollywood-musikaler som sitt uheldige bryllups-tema; de hyper-konkurranselystne tennis-partnerne Josef (Steven Mangan) og Isabelle (Meredith MacNeil), og de skamløse og uhemmede nudistene Michael (Robert Webb) og Joanna (Olivia Colman). På spill står et drømmehus til en million dollar, men kan kjærligheten overleve midt i alt kaoset før den store dagen?