Logan - The Wolverine
I en nærliggende fremtid påtar en sliten Logan seg omsorgen for en skrantende professor X fra et skjulested ved den meksikanske grensen. Men Logans forsøk på å gjemme seg for verden og fra fortiden sin får en brå slutt når en ung mutant ankommer, forfulgt av mørke krefter.