Unfinished Business
Tre gründere på forretningsreise i Europa møter sprø hindringer i denne styrtmorsomme komedien med Vince Vaughn, Dave Franco og Tom Wilkinson.
I denne styrtmorsomme kompiskomedien har Vince Vaughn hovedrollen som en gründer som reiser til Europa med to kollegaer (Dave Franco, Tom Wilkinson) for å få i havn den viktigste forretningsavtalen i livet deres. Men reisen kommer ut av kontroll når trioen møter alle slags sprø hindringer, deriblant barslagsmål, hotellforviklinger, utenlandske GPS-veibeskrivelser og en global fetisj-festival!