Made in America
Når 18-årige Zora (Long), datteren til en svært uavhengig alenemor og stolt afroamerikaner (Goldberg), får vite fra en blodprøve at hun ikke er i slekt med den lenge avdøde, velrespekterte svarte mannen hun trodde var hennes far, søker hun gjennom fortegnelsene i en spermbank for å finne sin biologiske far.
Whoopi Goldberg, Ted Danson, Nia Long and Will Smith spiller i en komedie om å finne deg selv ved å finne familien din, selv om den familien ikke er slik du trodde. Når 18-årige Zora (Long), datteren til en svært uavhengig alenemor og stolt afroamerikaner (Goldberg), får vite fra en blodprøve at hun ikke er i slekt med den lenge avdøde, velrespekterte svarte mannen hun trodde var hennes far, søker hun gjennom fortegnelsene i en spermbank for å finne sin biologiske far. Med hjelp fra sin beste venn (Will Smith), finner hun donoren: En bruktbilselger (Ted Danson), som er kjent som en tosk... og er hvit. Han er kanskje ikke drømmefaren hennes, men Zoras ustoppelige ønske om å bli kjent med faren sin, hvem enn han måtte være, vil forvandle denne disfunksjonelle gruppen til en familie laget i Amerika.